Hoe belangrijk vindt u een goede administratie?

Neem contact op

Wegwijs in de wereld van fiscale en financiële administratie vanuit Kootwijkerbroek

De dienstverlening van accountants- en administratiekantoren is de laatste jaren veranderd. Het inboeken en verwerken van administraties is vervangen door het nalopen van de door u ingeboekte administraties. Online boekhouding maakt het makkelijker om uw administratie samen met ons te doen.

Advies op maat

Het verwerken van administraties tot jaarcijfers en belastingaangiften is ons vak. Advisering over administratie en aangifte naar aanleiding van de cijfers, of naar aanleiding van andere ontwikkelingen, is voor elke situatie en klant verschillend. Wij kijken dan ook altijd goed naar uw situatie en het beoogde doel. Daardoor ontvangt u altijd maatadvies.

Inlezen van uw administratiecijfers

We werken met de programma’s Unit4-multivers en Snelstart. Ook als u met een ander programma werkt, kunnen we uw administratiecijfers – zo goed als altijd – inlezen. Met online programma’s is dit nog eenvoudiger.

Financiële begeleiding voor starters

Financiële begeleiding voor starters

Profiteer van de startersbegeleiding die J. van den Brink Belastingadviseurs u biedt. Bent u net een onderneming gestart? U maakt al gebruik van onze services voor € 35 per uur gedurende het hele eerste jaar.

Hulp met het opzetten van uw administratie

Hulp met het opzetten van uw administratie

Zodra de onderneming is opgestart, is het zaak dat er juiste facturen verstuurd worden en dat de administratie goed verloopt. Facturatie moet aan een aantal eisen voldoen. Wij maken u wegwijs in de wereld van fiscale en financiële administratie. Zo kunt u uw administratie grotendeels zelf doen met behulp van een online boekhoudpakket. Uiteraard kunt u er ook voor kiezen om de administratie en periodieke btw-aangiften door J. van den Brink Belastingadviseurs te laten verzorgen.

Betrouwbare loonadministratie

Loonadministratie

Als uw onderneming groeit en u personeel in dienst neemt, is een loonadministratie vereist. Er moet in dit geval periodiek aangifte van loonheffingen gedaan worden. Met behulp van onze professionele salarissoftware kunnen wij werkgevers (van klein tot groot) hierbij van dienst zijn.

Starterstarieven

Wij vinden het belangrijk dat u als startende ondernemer goed op weg wordt geholpen. Daarom profiteert u gedurende het eerste jaar van uw ondernemerschap van ons speciale starterstarief van € 35 per uur. Na het eerste jaar hanteren wij nog steeds gunstige tarieven, zodat financiële en fiscale ondersteuning betaalbaar blijft.

Ook met het kiezen van een rechtsvorm of het afstemmen van een firmaovereenkomst helpen wij u graag. Gaat u een eigen bedrijf beginnen, heeft u vragen of wilt u een afspraak maken? Neem dan contact op.

Maak een afspraak en wij zullen onder meer de volgende zaken met u bespreken:

  • Aanmelden voor de omzetbelasting
  • Inschrijving bij de Kamer van Koophandel
  • Welke verzekeringen vervangen de werknemersverzekeringen?
  • Hoe wordt de administratie ingericht?
  • Gebruikmaken van een personenauto of bestelauto
  • Fiscale voordelen

Advies voor bedrijven

Als ondernemer maakt u elke dag keuzes die bepalend zijn voor de toekomst van uw bedrijf. U investeert bijvoorbeeld in een bedrijfspand, sluit een contract af, of neemt personeel aan. Al deze beslissingen hebben fiscale en juridische consequenties voor u en uw onderneming.

Wij helpen u hierbij. Schakel ons ook in voor hulp bij al uw financieel-administratieve werkzaamheden.

Als ondernemer bent u verplicht om een administratie te voeren en belastingaangiften te doen. Wij helpen ondernemers dagelijks met het efficiënt voeren van administraties en het optimaal profiteren van fiscale mogelijkheden.

Huur ons in voor hulp bij de volgende zaken:

  • (Fiscale) jaarcijfers
  • Loonadministraties
  • Administraties/btw-aangiften
  • Winstaangiften inkomstenbelasting
  • Winstaangiften vennootschapsbelasting  

Vaak dient u ook rekening te houden met de juridische regelgeving. Laat ons u daarbij helpen. Denk hierbij aan:

  • Het starten van een nieuw bedrijf
  • Oprichten van een bv
  • Statutenwijziging bv
  • Opheffen van bv
  • Fiscale eenheden, vennootschapsbelasting en omzetbelasting
  • Contracten opstellen
  • Bedrijfsbeëindiging/liquidatie
  • Btw-kwesties zoals met betrekking tot onroerend goed